نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

دویاغی استقلال و پرسپولیس در یک قاب+عکس

  • کد خبر: ۲۱۷۳۶۰
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
دویاغی استقلال و پرسپولیس در یک قاب+عکس
مسعود ریگی که سابق برای استقلال بازی می‌کرد و آرمان رمضانی که او نیز در پرسپولیس حضور داشت در دربی ۱۰۳ دقایقی با هم تقابل داشتند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بازیکنان زیادی در طول تاریخ از استقلال یا پرسپولیس به تیم رقیب کوچ کرده‌اند. اما تازه‌ترین تصویری که از دو به اصطلاح یاغی به دست رسیده مربوط است به مسعود ریگی و آرمان رمضانی.

این دو بازیکن جزو تازه‌ترین مردانی هستندکه از تیم رقیب به تیم دیگری رفته‌اند. البته ریگی بعد از یک حضور ناموفق در سپاهان به جمع قرمز پوشان پیوست، اما این بازیکن همواره از عشق و علاقه به استقلال دم می‌زد و در معدد مصاحبه‌های خود بار‌ها به این موضوع اشاره کرد، اما در نهایت برخلاف اظهارات خودش عمل کرد و به تیم رقیب پیوست.


رمضانی نیز در دوران حضور در پرسپولیس گرچه فروغی نداشت، اما به هرحال جزو بازیکنانی محسوب می‌شد که سابق برای این تیم به میدان رفته است. رمضانی نیز در دوران حضور در باشگاه سرخ همواره خود را عاشق این تیم می‌دانست، اما سرنوشت دو بازیکن به گونه دیگری رقم خورده و آنها برخلاف اظهارات قبلی خود به تیم رقیب رفتند.

برخورد این دو در دربی ۱۰۳، اما حاشیه یا جنجال خاصی نداشت و دو طرف نمایش آرامی در دربی ۱۰۳ داشتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->